Дани Каназирева, кандидат за кмет от СЪЮЗ ЗА ПЛОВДИВ: Разтоварване на трафика и регулиране на паркирането

Пловдив е един средно голям европейски град и няма никакви изгледи за трафик, които да са средни проблеми. Единственият вид е некомпетентно управление в общината, което не прилага решения, изпробвани на много други неща.

Правилно регулиране на светофарите

Първата и най-важната задача е светофаритът да се прави правилно регулиран, за да няма хаос в трафика. „Умний“ светофар освобождава движение и ще може да пренасочва до най-голямо ниво трафика при катастрофи и ремонти на пътя. Ако се натрупате голяма опашка на един от лъчите на кръстовището, светофарът може да се използва по дълъг зелен сигнал.

В Пловдив казва не е така.

Разтоварване на д виртуал по четирите моста

В пиковите часовници на най-невралгичните възлови кръстовища в центъра на града и особено преди и след четирите моста, трябва да се премине на т.нар. „Ръчно“ регулиране, точност, от дежурния екип в Центъра за управление на трафика.

Предложение за „Съюз за Пловдив“:

  1. Използването на транспортно натоварване на светло регулиране на кръстовището в посока, което може да се направи чрез отделни части на деня. 2. Проектиране на нови фази на светлинни сигнали за освобождаване на трафика от автомобили със сигурни светофарни уредби. 3. Създаване на т.нар. „Зелени вълни“ за увеличаване на максимален брой автомобили. 4. Съобразявайте с необходимата организация за движение , геометрични решения в кръстовидна, напречни профили на улицата и вертикална планировка. 5. Удължавайте устойчивостта на сигналите, за да можете да наблюдавате дължината на зоната за изчертаване, часовото време на отваряне на отделните ленти, да се използва надеждността на цикъла. 6.Светофарните уредби да са съобразени със спецификата на района. От огромно значение е близостта до търговски центрове, детски градини, болнични заведения, пазари и пешеходни зими. 7. Периодични корекции след наблюдение на потока от превозни средства чрез отделни части на деня.

Ред в паркиране

Времето е за сериозни действия по огромен проблем с паркирането. Пловдивчани само зад „Синя зона“ внасят вече близо 6 милиона. лева годишно в общинска хазна, но нито една стотинка от тези пари не се реинвестира в подобно паркиране в Пловдив. Това не е справедливо. Времето е да приемете пакет от отговор, който трябва да:

  1. Спиране разпродажбата на общински имоти;
  2. Анализ на Общ устройствен план и отреждане на малко оставащи свободни терени за паркинги в района;
  3. Най-след изграждането на буферни паркинги в широк център, за да се разграничи паркирането в идеалния център на града.
  4. Проектиране и изграждане на паркоместа тип „джобове“, следване на проучване за подробен анализ на цялата градска инфраструктура, район по район и в който тротоарите и улиците могат да се използват, но непрекъснато предложените предмети, за да се създаде удобство, тъй като на клиентите, така и на търговци, които плащат най-високите данни и такси.
  5. Анализ и ограничено покритие на „Синя зона“

Запишете се, за да получавате преди всички новините за Пловдив

   
Брой прочитания: 126 

Последни позиции

Дани Каназирева, кандидат за кмет и водач на листата за Общински съвет на СЪЮЗ ПЛОВДИВ: Изписване на партийните схеми от общинското здравеопазване

Дани Каназирева, кандидат за кмет на Пловдив от СЪЮЗ ЗА ПЛОВДИВ: Социалната помощ трябва да е за хората, а не за приятелите на властта

Дани Каназирева, кандидат за кмет от СЪЮЗ ЗА ПЛОВДИВ: Умно планиране на ремонтите и строг контрол върху качеството

Арх. Димитър Джугаланов, кандидат за районен кмет на „Централен“ от СЪЮЗ ЗА ПЛОВДИВ : Време е да защитим паметниците на културата в Пловдив

Дани Каназирева, кандидат за кмет от СЪЮЗ ЗА ПЛОВДИВ: Разтоварване на трафика и регулиране на паркирането

Съгласен съм за обработка на лични данни на основание чл. 6 "а" от Регламент 2016/679